Opłata konferencyjna:
— rejestracja oraz dokonanie płatności do 31 stycznia 2016 roku — 90 zł
— rejestracja oraz dokonanie płatności po 31 stycznia 2016 roku — 150 zł
— rejestracja oraz dokonanie płatności na miejscu — 200 zł.
W ramach opłaty konferencyjnej zapewniamy:
— wstęp na:
— wykłady,
— wystawę firm farmaceutycznych,
— sesje satelitarne;
— program konferencyjny;
— publikacje promocyjne;
— poczęstunek podczas przerw.
Opłatę rejestracyjną należy wpłacać po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.
Opłatę rejestracyjną należy wpłacić na rachunek bankowy:
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
Bank BGŻ BNP Paribas Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151
z dopiskiem: „imię i nazwisko, owpk 2016”
Z dniem 26.03.2014 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur:
— wysyłka e-mailem - 0,00 PLN;
— list zwykły polecony - 5 PLN.
Rezygnacja
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres: owpk2016@viamedica.pl
W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
— rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%
— rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%
— rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.
Strony konferencji Grupy Via Medica wykorzystują pliki cookies.
Opcje dotyczące cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera.
Czym są i do czego służą pliki cookie możesz dowiedzieć się na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl