Opłaty

Opłata konferencyjna:
—   rejestracja oraz dokonanie płatności do 31 stycznia 2016 roku — 90 zł
—   rejestracja oraz dokonanie płatności po 31 stycznia 2016 roku — 150 zł
—   rejestracja oraz dokonanie płatności na miejscu — 200 zł.

W ramach opłaty konferencyjnej zapewniamy:
—   wstęp na:
—   wykłady,
—   wystawę firm farmaceutycznych,
—   sesje satelitarne;
—   program konferencyjny;
—   publikacje promocyjne;
—   poczęstunek podczas przerw.

Opłatę rejestracyjną należy wpłacać po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi konferencji, wybierając zakładkę REJESTRACJA.
Opłatę rejestracyjną należy wpłacić  na rachunek bankowy:
VM Media sp. z o.o. VM Group sp.k.
ul. Świętokrzyska 73, 80–180 Gdańsk
Bank BGŻ BNP Paribas Bank Polska SA, o. Gdańsk
94 1600 1303 0004 1007 1035 9151

z dopiskiem: „imię i nazwisko, owpk 2016”

Z dniem 26.03.2014 roku zostały wprowadzone następujące opłaty za wysyłkę faktur:
—   wysyłka e-mailem - 0,00 PLN;
—   list zwykły polecony - 5 PLN.

Rezygnacja
Pisemną rezygnację z uczestnictwa w Konferencji należy zgłaszać na adres organizatora lub mailem na adres: owpk2016@viamedica.pl
W przypadku rezygnacji, uczestnikowi przysługuje zwrot opłaty rejestracyjnej pomniejszony o koszty manipulacyjne:
—   rezygnacja zgłoszona od momentu wpłaty do 30 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 10%
—   rezygnacja zgłoszona od 29 do 15 dni przed Konferencją — koszty manipulacyjne wynoszą 35%
—   rezygnacja zgłoszona 14 dni przed Konferencją — uczestnikowi nie przysługuje zwrot kosztów.

Organizator:

Via Medica

Patronat medialny:

Via Medica
Via Medica

Partner:

Via Medica

Strony konferencji Grupy Via Medica wykorzystują pliki cookies. Opcje dotyczące cookies można zmienić w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Korzystanie z niniejszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Czym są i do czego służą pliki cookie możesz dowiedzieć się na stronie www.wszystkoociasteczkach.pl